In dit menu kunnen meldingen worden aangemaakt en beheerd worden. Meldingen zijn bedoeld om informatie te krijgen van melders zoals operators, teamleiders, ploegchefs, etc. Zij geven op deze manier problemen, storingen of wensen door vanuit de werkvloer. Een melding kan worden doorgezet naar een werkorder, waarmee aangegeven wordt dat de melding opgepakt wordt en binnenkort wordt uitgevoerd. Dit kan gedaan worden door de melding(en) te selecteren en volgens om te zetten naar een werkorder, of door de melding te openen, en daar om te zetten naar een werkorder. Een melding kan maar gekoppeld zitten een één werkorder. Eén werkorder kan echter gekoppeld zitten aan meerdere meldingen.
Een melding kan de volgende tabbladen hebben.
Tabblad naam | Uitleg |
Detail | Dit tabblad bevat de basisgegeven van de melding zoals de aanvrager, object en status. De inhoud van dit tabblad is te bepalen via het inrichtingsscherm van de melding (link: Inrichten invulschermen). Hier kan een veld toegevoegd, bewerkt of verplaatst worden. |
Objecten | Koppel eventuele overige objecten aan de werkorder |
Formulieren | Koppel eventuele formulieren aan de werkorder |
Werkorder | Indien de melding is doorgezet naar een werkorder, is de werkorder hier inzichtelijk |
Kosten | De kosten van de melding worden hier getoond. |
Bijlages | Koppel bijlages zoals onder andere foto’s, Word, Excel of PDF bestanden. |
Bovenaan een melding zitten knoppen o