Skip to content

Over ons

  • Over Ons
  • Onze Filosofie
  • Onze Unieke Punten
  • Aankoop
  • Implementatie
  • Demonstratie

Sinds de start in 1993 onderscheiden we ons met software die eenvoudig te implementeren is. Honderden bedrijven in binnen- en buitenland vertrouwen inmiddels op ControlOffice voor hun technische dienst. Wij zijn een modern en dynamisch bedrijf, en werken op locatie of via bijvoorbeeld Teams. Zo blijven de lijntjes kort en zijn beslissingen en besluiten snel gemaakt.
Voor 2023 waren wij bekend als TDOffice of TDO. Omdat veel bedrijven onze software niet alleen meer voor de TD gebruiken, hebben we besloten om onze naamgeving aan te passen.

Onze filosofie

Wij merkten dat door de toegenomen complexiteit van onderhoudsbeheersystemen, de functionaliteit daarvan steeds verder van de gebruiker ging afstaan. Wij hebben daarom gekozen voor een aanpak waarbij onze klanten zelf bepalen welke functionaliteiten ze toepassen en welke niet. Met in- of uitzetbare functionaliteiten is het mogelijk om het programma in te stellen op het gewenste gebruik per gebruiker. 

U profiteert daardoor van de financiële voordelen van een standaardoplossing terwijl er toch maatwerk mogelijk is. Onze klanten dragen functionaliteiten aan, deze worden kosteloos in de programmatuur opgenomen en aan iedereen ter beschikking gesteld. Hierdoor is aansluiting bij de dagelijkse praktijk gegarandeerd. Hiermee worden diverse uitdagingen, zoals het trainen van nieuw personeel en grote hoeveelheden advies-uren voorkomen. Het hele proces blijft daardoor qua tijd en geld beheersbaar. De ontwikkeling van ControlOffice is erop gericht dat die aansluit bij uw gebruikers behoefte.

Onze unieke punten

Géén gebruikerstoeslag binnen de range
Onbeperkt inloggen met zoveel (gelijktijdige) gebruikers als u wilt voor één prijs. Hierdoor blijft ook in de toekomst het kostenplaatje helder.
Kort implementatietraject
Er is slechts een paar uur nodig om ControlOffice gebruiksklaar te maken.
Eenvoudige in- en uitvoer via Excel
Basis data (objecten, onderdelen, leveranciers, etc.) makkelijk in- en uit te voeren via Excel.
Alle standaard koppelingen worden gratis gerealiseerd
Wij stellen kosteloos tools beschikbaar waarmee u gemakkelijk data kunt uitwisselen met andere programmatuur.
100% webbased
Wereldwijd makkelijk te gebruiken en te beheersen op computer, laptop, tablet en telefoon.
Gratis conversie
Gratis conversie van bestanden van vorige software.
Ontbrekende functionaliteit kosteloos toegevoegd
Ontbrekende functionaliteit die standaard in onze software thuishoort wordt kosteloos ontwikkeld en aan de standaard licentie toegevoegd, zodat alle klanten over deze functionaliteiten kunnen beschikken. Hierdoor past de software heel goed bij onze praktische gebruikers. Tevens loopt een klant dan niet het risico om verstoken te blijven van belangrijke functionaliteit en is kostbaar maatwerk niet nodig.
Delen van ervaringen, kennis en kunde van andere gebruikers
Alle kennis en kunde van onze gebruikers wordt gratis ter beschikking gesteld, waardoor het wiel niet opnieuw uitgevonden hoeft te worden.
Gratis conversie
Gratis conversie van bestanden van vorige software.

Aanschafmogelijkheden

Voor ControlOffice bieden we de volgende aanschafoptie aan.  Op geen enkele wijze werken wij met modules of functies die u niet krijgt. 

“ControlOffice is het goedkoopste programma per gebruiker met een volledige beschikbaarheid van alle functionaliteit.”

ControlOffice als SaaS oplossing

U koopt ControlOffice niet, maar gaat een SaaS (Software as a Service) contract aan. Dit betekent dat u ControlOffice huurt van ons en daarvoor een maandelijkse all-in prijs betaald. Deze prijs is inclusief onderhoudscontract en hostingkosten.  U bent 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar online. U kunt ControlOffice vanuit de hele wereld bereiken, niet alleen vanaf uw interne netwerk.

Implementatie

Met een overzichtelijk en doeltreffend implementatieplan zorgen wij voor een soepele ingebruikname van ControlOffice. Of u nu gegevens uit een andere softwarepakket wilt halen, of u heeft al uw gegevens in Excel of Access, of wellicht nog in uw hoofd. Wij zorgen ervoor dat deze gegevens eenvoudig en overzichtelijk in ControlOffice komen te staan.

U verzamelt alle benodigde gegevens zoals bijvoorbeeld de machine-informatie en leveranciersgegevens. Tenslotte heeft u zelf de meeste kennis over uw bedrijf. Deze informatie kunt u kwijt in onze Excel sjablonen. Wij zorgen er vervolgens voor dat deze data goed en gestructureerd in ControlOffice komt te staan.

Doordat ControlOffice intuïtief en gebruiksvriendelijk is, blijven de benodigde ondersteuningsuren beperkt. Uit ervaringen blijkt dat in de meeste implementatie-projecten minder dan 10 uur ondersteuning nodig is. Dit alles doen we bij u op locatie of via bijvoorbeeld Teams. Zo houden we de implementatie en training makkelijk en blijven de kosten beheersbaar. Voor Teams meetings rekenen wij namelijk geen kosten.

Meestal krijgt u binnen 24 uur al uw website om direct te kunnen starten met werken. Wij faseren de implementatie al naar gelang uw functionaliteitsbehoefte. U bepaalt zelf de snelheid en werkwijze waarop we de implementatie opzetten. Eventuele data vanuit andere software kunnen wij eenvoudig importeren naar ControlOffice.

Demonstratie

U krijgt pas een compleet beeld van de enorme hoeveelheid mogelijkheden die in ControlOffice zijn ondergebracht tijdens een demonstratie.  Met een demonstratie kunt u uw eigen problematiek herkennen in de oplossingen die ControlOffice biedt. De demonstratie kan plaatsvinden bij u op locatie of via bijvoorbeeld Teams. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen.

Profiteer van het gemak van ControlOffice!

Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie of een demo op locatie!